Muziek: Gregoriaans |
|
|
5 |
100 |
Muziek: Inleiding in de jazzgeschiedenis |
|
|
5 |
100 |
Muziek: Leonard Bernstein en 'The unanswered question' |
|
|
5 |
200 |
Muziek: luisteren door analyse |
|
|
5 |
300 |
Muziektheorie: inleiding |
|
|
5 |
200 |
Overzicht Westerse Muziekgeschiedenis |
|
|
5 |
200 |
Performative Research Practices |
|
|
2 |
200 |
Sound Objects |
|
|
2 |
200 |
Thesis Lab: DE KUNSTENAAR ALS ONDERZOEKER ALS SCHRIJVER ALS KUNSTENAAR |
|
|
3 |
200 |
Wereldmuziek: inleiding |
|
|
5 |
200 |
Middeleeuwse architectuur en beeldende kunst 400-1300 |
1 |
I |
5 |
100 |
Buddhist Art |
1 |
I, II |
5 |
200 |
Culture of Tibet (not offered in 2016-2017) |
1 |
I, II |
5 |
200 |
Dutch Painting 1400 – 1950: Introduction to the Art History of the Netherlands, Cultuurwetenschap I |
1 |
I, II |
10 |
100 |
Esthetica |
1 |
I, II |
5 |
300 |
Introduction Languages and Cultures of Africa |
1 |
I, II |
5 |
100 |
Kerncurriculum: Inleiding World Art Studies |
1 |
I, II |
5 |
200 |
Museums, Cultural Heritage and Collections |
1 |
I, II |
10 |
200 |
Oral Literature: Research in Living Traditions |
1 |
I, II |
5 |
300 |
Themacollege Beeldcultuur 1839-heden |
1 |
I, II |
5 |
200 |
Visuele analyse I: iconografie en interpretatie van de westerse beeldende kunst |
1 |
I, II |
5 |
100 |
Westerse beeldende kunst 1300-1800 |
1 |
I, II |
5 |
100 |
Capita selecta oude muziek |
2 |
III, IV |
5 |
200 |
De Oudheid in Muziek, Film en Dans |
2 |
III, IV |
5 |
300 |
Islamitische kunst en materiële cultuur |
2 |
III, IV |
5 |
200 |
Listening and Looking |
2 |
III, IV |
5 |
300 |
Literatuur & Kunst van China |
2 |
III, IV |
5 |
200 |
Moderne en hedendaagse kunst en fotografie |
2 |
III, IV |
5 |
100 |
Nation, Community, Self: Questions of Culture in South and Southeast Asia |
2 |
III, IV |
5 |
100 |
Paragone: conflict en samenwerking tussen woord en beeld |
2 |
III, IV |
10 |
300 |
Representatie: cultuur en betekenis |
2 |
III, IV |
5 |
200 |
Themacollege beeldende kunst: Kunst en commercie. Schilderkunst en de markt 1400-1700 |
2 |
III, IV |
5 |
200 |
What is music? ‘From Plato to Pussy Riot’ |
1 / 2 |
I, II, III, IV |
5 |
200 |