Freshman's Class / werkcollege Academische Vaardigheden I: kennismaken met de wetenschappelijke bestudering van kunst |
1 |
I |
5 |
100 |
Beeldende Kunst: Fotografie 1 |
1 |
I, II |
5 |
200 |
Beeldende Kunst: Grafisch ontwerpen 1 |
1 |
I, II |
5 |
200 |
Beeldende Kunst: Schilderen 1 |
1 |
I, II |
5 |
200 |
Beeldende Kunst: Tekenen 1 |
1 |
I, II |
5 |
200 |
Kerncurriculum: Inleiding World Art Studies |
1 |
I, II |
5 |
200 |
Music between Work and Event |
1 |
I, II |
5 |
200 |
Music in Contemporary Society: Its Role, Function and Position |
1 |
I, II |
5 |
400 |
Narrative care: creatief schrijven als instrument voor zorgprofessionals |
1 |
I, II |
5 |
400 |
Colleges Oude Muziek |
1 |
II |
0 |
100 |
Beeldende Kunst: Fotografie 2 |
2 |
III, IV |
5 |
200 |
Beeldende Kunst: Grafisch ontwerpen 2 |
2 |
III, IV |
5 |
200 |
Beeldende Kunst: Schilderen 2 |
2 |
III, IV |
5 |
200 |
Beeldende Kunst: Tekenen 2 |
2 |
III, IV |
5 |
200 |
Innovation Lab: De Gelukkige Stad |
2 |
III, IV |
5 |
400 |
Islamitische kunst en materiƫle cultuur |
2 |
III, IV |
5 |
200 |
Music x Technology |
2 |
III, IV |
5 |
300 |
Muziek: Inleiding in de jazzgeschiedenis |
2 |
III, IV |
5 |
100 |
Popular and Global Music |
2 |
III, IV |
5 |
200 |
The Sounding City |
2 |
IV |
5 |
400 |
Overzicht Westerse Muziekgeschiedenis |
1 & 2 |
I, II, III, IV |
3 |
200 |