Kindermishandeling en verwaarlozing over de levensloop; een introductie |
|
|
5 |
300 |
Topics in tweedetaalverwerving |
|
|
5 |
300 |
Vaders |
|
|
5 |
300 |
Het lerende brein |
1 |
I |
5 |
300 |
Inleiding in de grondslagen van de pedagogische wetenschappen |
1 |
I |
4 |
200 |
Inleiding in de pedagogische en onderwijswetenschappen 1A |
1 |
I |
4 |
200 |
Inleiding in de pedagogische en onderwijswetenschappen 1B |
1 |
I |
3 |
200 |
Kindermishandeling en verwaarlozing over de levensloop; een introductie |
1 |
I |
5 |
300 |
Leren en cognitie |
1 |
I |
5 |
200 |
Metrics and Knowledge Production |
1 |
I |
5 |
300 |
Neurobiologische achtergronden van opvoeding en ontwikkeling |
1 |
I |
6 |
300 |
Neurolinguïstiek |
1 |
I |
5 |
200 |
Psychometrics and SEM |
1 |
I |
6 |
500 |
Publishing and Communicating Research |
1 |
I |
5 |
300 |
Science as Culture: Introduction |
1 |
I |
5 |
300 |
Culture and Literature: Russian Culture and Everyday Life During the Crazy 1990s |
1 |
I, II |
10 |
500 |
Inleiding Afrikaanse talen en taalkunde |
1 |
I, II |
5 |
100 |
Inleiding Russische letterkunde |
1 |
I, II |
5 |
100 |
Introduction Languages and Cultures of Africa |
1 |
I, II |
5 |
100 |
Language and Identity of Minorities in Siberia |
1 |
I, II |
10 |
500 |
Modern Media in SSEA |
1 |
I, II |
5 |
200 |
Old Egyptian |
1 |
I, II |
5 |
300 |
Oral Literature: Research in Living Traditions |
1 |
I, II |
5 |
300 |
Politiek Debat |
1 |
I, II |
10 |
400 |
Politiek debat (MA Neerlandistiek) |
1 |
I, II |
10 |
400 |
Retorisch vuurwerk: een canon van Nederlandse toespraken |
1 |
I, II |
10 |
500 |
Science Journalism |
1 |
I, II |
3 |
400 |
Swahili 1 |
1 |
I, II |
10 |
100 |
Swahili 3 |
1 |
I, II |
5 |
300 |
Talenpanorama van het Midden-Oosten: taal, cultuur en politiek |
1 |
I, II |
5 |
100 |
Writing Art |
1 |
I, II |
5 |
300 |
Interculturele aspecten van opvoeding, onderwijs en hulpverlening |
1 |
II |
5 |
300 |
Linear & generalized linear models and linear algebra |
1 |
II |
9 |
400 |
Statistical genetics |
1 |
II |
6 |
500 |
Statistical learning |
1 |
II |
6 |
500 |
Visualizing Science |
1 |
II |
5 |
300 |
Communication in Africa |
2 |
III |
5 |
200 |
Diagnostiek en assessment in opvoeding, onderwijs en hulpverlening |
2 |
III |
5 |
300 |
Inleiding in de pedagogische en onderwijswetenschappen 2A |
2 |
III |
4 |
200 |
Ontwikkelen van krachtige leeromgevingen |
2 |
III |
5 |
300 |
Ontwikkelings- en Onderwijspsychologie |
2 |
III |
5 |
200 |
Orthopedagogiek: theorieën en modellen |
2 |
III |
5 |
200 |
Professionele kinderopvang |
2 |
III |
5 |
200 |
Sexology |
2 |
III |
5 |
300 |
Zorg voor mensen met functiebeperkingen |
2 |
III |
5 |
300 |
Argumenteren en overtuigen |
2 |
III, IV |
5 |
200 |
Een argumentatieve benadering van populisme |
2 |
III, IV |
10 |
500 |
Epistolary Approaches: Writing and (Artistic) Research |
2 |
III, IV |
3 |
200 |
Klassieke en moderne retorica |
2 |
III, IV |
5 |
200 |
Language, Music and Text-setting |
2 |
III, IV |
5 |
300 |
Languages of South and Southeast Asia: History, Context and Structure |
2 |
III, IV |
5 |
100 |
Music Cognition |
2 |
III, IV |
5 |
300 |
Norm en taal |
2 |
III, IV |
5 |
300 |
Russian Foreign Policy |
2 |
III, IV |
10 |
300 |
Sociolinguïstiek van Rusland |
2 |
III, IV |
5 |
100 |
Study designs in the Life and Behavioral Sciences |
2 |
III, IV |
6 |
400 |
Swahili 2 |
2 |
III, IV |
10 |
200 |
Word and Meaning |
2 |
III, IV |
5 |
200 |
Adoptie en pleegzorg in pedagogisch perspectief |
2 |
IV |
5 |
300 |
African Literature: Novels, Conflict and Dialogue |
2 |
IV |
5 |
200 |
Inleiding in de pedagogische en onderwijswetenschappen 2B |
2 |
IV |
4 |
200 |
Jeugdzorg in beweging: organisatie, beleid en werking |
2 |
IV |
5 |
300 |
Juridische en Ethische aspecten |
2 |
IV |
5 |
200 |
Multivariate analysis and multidimensional data analysis |
2 |
IV |
6 |
500 |
Onderwijs in de 21e eeuw |
2 |
IV |
5 |
300 |
Praktische pedagogiek: het vertalen van wetenschap naar praktijk |
2 |
IV |
5 |
300 |
Psycholinguistics |
2 |
IV |
5 |
200 |
Social, emotional, and behavioral functioning in schools |
2 |
IV |
5 |
300 |
Didactiek van het Nederlands als tweede taal |
1 / 2 |
I, II, III, IV |
10 |
500 |