Elective: Statistics |
|
|
5 |
300 |
Onderzoekslab Kunst: Ben jij een jager of een observator? |
|
|
5 |
200 |
Onderzoeksmethoden Taalbeheersing |
|
|
5 |
300 |
Thesis Lab: DE KUNSTENAAR ALS ONDERZOEKER ALS SCHRIJVER ALS KUNSTENAAR |
|
|
5 |
200 |
Vaders |
|
|
5 |
300 |
Het lerende brein (1) : Cognitieve en neuropsychologische factoren |
1 |
I |
5 |
300 |
Inleiding in de grondslagen van de pedagogische wetenschappen |
1 |
I |
4 |
200 |
Inleiding in de pedagogische en onderwijswetenschappen 1A |
1 |
I |
4 |
200 |
Inleiding in de pedagogische en onderwijswetenschappen 1B |
1 |
I |
3 |
200 |
Kindermishandeling en verwaarlozing over de levensloop; een introductie |
1 |
I |
5 |
300 |
Leren en cognitie |
1 |
I |
5 |
200 |
Metrics and Knowledge Production |
1 |
I |
5 |
300 |
Neurobiologische achtergronden van opvoeding en ontwikkeling |
1 |
I |
6 |
300 |
Neurolinguïstiek |
1 |
I |
5 |
200 |
Psychometrics and SEM |
1 |
I |
6 |
500 |
Publishing and Communicating Research |
1 |
I |
5 |
300 |
Science as Culture: Introduction |
1 |
I |
5 |
300 |
Afrikaanse geschiedenis: een overzicht |
1 |
I, II |
5 |
100 |
Culture & Literature: Russian Culture of the Thaw (1953-1968) |
1 |
I, II |
10 |
500 |
Didactiek van het Nederlands als tweede taal |
1 |
I, II |
10 |
400 |
Geschiedenis van het Nederlands - Taalwetenschap II |
1 |
I, II |
5 |
200 |
Grammatica Modern Hebreeuws 1 |
1 |
I, II |
5 |
100 |
High-dimensional data analysis |
1 |
I, II |
6 |
500 |
Inleiding Afrikaanse Talen en Culturen |
1 |
I, II |
5 |
100 |
Inleiding Afrikaanse talen en taalkunde |
1 |
I, II |
5 |
100 |
Inleiding Russische Letterkunde |
1 |
I, II |
5 |
100 |
Language and Identity of Minorities in Siberia |
1 |
I, II |
10 |
500 |
Linguistic history of the Middle East |
1 |
I, II |
5 |
100 |
Linguistics 3: Topics in (Russian) Language and Linguistics |
1 |
I, II |
10 |
500 |
Modern Media in SSEA |
1 |
I, II |
5 |
200 |
Mondelinge taalvaardigheid Russisch 1A |
1 |
I, II |
5 |
100 |
Ontwikkeling en Cultuur: Een verkenning van media antropologie |
1 |
I, II |
5 |
200 |
Oral Literature: Research in Living Traditions |
1 |
I, II |
5 |
300 |
Russische Taal & Maatschappij |
1 |
I, II |
10 |
300 |
Russische Taalvaardigheid 2: leesvaardigheid |
1 |
I, II |
5 |
200 |
Russische grammatica 1A |
1 |
I, II |
10 |
100 |
Swahili 1 |
1 |
I, II |
10 |
100 |
Swahili 3 |
1 |
I, II |
5 |
300 |
Taal in gebruik |
1 |
I, II |
5 |
100 |
Taalkundige Structuur (Grammar) Ia |
1 |
I, II |
5 |
100 |
Talen en Schriften van de Mediterrane Wereld |
1 |
I, II |
5 |
100 |
Vorm en betekenis in het Nederlands |
1 |
I, II |
5 |
100 |
Het lerende brein (2) : Implicaties voor leren en onderwijs |
1 |
II |
5 |
300 |
Interculturele aspecten van opvoeding, onderwijs en hulpverlening |
1 |
II |
5 |
300 |
Linear & generalized linear models and linear algebra |
1 |
II |
9 |
400 |
Statistical computing with R |
1 |
II |
3 |
400 |
Statistical genetics |
1 |
II |
6 |
500 |
Statistical learning theory |
1 |
II |
4 |
500 |
Visualizing Science |
1 |
II |
5 |
300 |
Diagnostiek en assessment in opvoeding, onderwijs en hulpverlening |
2 |
III |
5 |
300 |
History of Russian Linguistics |
2 |
III |
10 |
500 |
Inleiding Middelegyptisch en hiërogliefenschrift 1 |
2 |
III |
10 |
100 |
Inleiding in de pedagogische en onderwijswetenschappen 2A |
2 |
III |
4 |
200 |
Ontwikkelen van krachtige leeromgevingen |
2 |
III |
5 |
300 |
Ontwikkelings- en Onderwijspsychologie |
2 |
III |
5 |
200 |
Orthopedagogiek: theorieën en modellen |
2 |
III |
5 |
200 |
Professional Child Care |
2 |
III |
5 |
200 |
Seksuologie |
2 |
III |
5 |
300 |
Zorg voor mensen met functiebeperkingen |
2 |
III |
5 |
300 |
Argumentatieve en retorische analyse |
2 |
III, IV |
5 |
200 |
Communicatie in Afrika |
2 |
III, IV |
5 |
200 |
Fiction, parody, and play in new religions |
2 |
III, IV |
5 |
300 |
Inleiding Slavische Taalkunde |
2 |
III, IV |
5 |
100 |
Introduction to New Religions |
2 |
III, IV |
5 |
200 |
Klassiek Egyptisch |
2 |
III, IV |
5 |
300 |
Klassieke en moderne retorica |
2 |
III, IV |
5 |
200 |
Languages of South and Southeast Asia: History, Context and Structure |
2 |
III, IV |
5 |
100 |
Mondelinge taalvaardigheid Russisch 1B |
2 |
III, IV |
5 |
100 |
Norm en taal |
2 |
III, IV |
5 |
300 |
Russische Leesvaardigheid |
2 |
III, IV |
5 |
200 |
Russische grammatica 1B |
2 |
III, IV |
10 |
100 |
Study designs in the Life and Behavioral Sciences |
2 |
III, IV |
6 |
400 |
Sumerian 2 |
2 |
III, IV |
5 |
300 |
Taal, denken, werkelijkheid |
2 |
III, IV |
5 |
100 |
Taal, denken, werkelijkheid |
2 |
III, IV |
5 |
200 |
Taalkundige Structuur (Grammar) Ib |
2 |
III, IV |
5 |
100 |
Taallab: taalkunde-onderzoek in de praktijk |
2 |
III, IV |
5 |
300 |
Taalverwantschap en taalverandering |
2 |
III, IV |
5 |
200 |
Topics in tweedetaalverwerving |
2 |
III, IV |
5 |
300 |
Woord en Betekenis |
2 |
III, IV |
5 |
200 |
Adoptie en pleegzorg in pedagogisch perspectief |
2 |
IV |
5 |
300 |
Consumer Psychology |
2 |
IV |
5 |
300 |
Inleiding Middelegyptisch en hiërogliefenschrift 2 |
2 |
IV |
5 |
200 |
Inleiding in de pedagogische en onderwijswetenschappen 2B |
2 |
IV |
4 |
200 |
Jeugdzorg in beweging: organisatie, beleid en werking |
2 |
IV |
5 |
300 |
Juridische en Ethische aspecten |
2 |
IV |
5 |
200 |
Leren en leraar |
2 |
IV |
5 |
300 |
Methods for monitoring instruction |
2 |
IV |
5 |
300 |
Multivariate analysis and multidimensional data analysis |
2 |
IV |
6 |
500 |
Opvoedingsvoorlichting, preventie en interventie: het vertalen van wetenschap naar praktijk |
2 |
IV |
5 |
300 |
Psycholinguïstiek |
2 |
IV |
5 |
200 |
Grammatica Modern Hebreeuws 2 |
1 / 2 |
I, II |
5 |
100 |
Afrikaanse Literatuur: Romans, Conflict en Dialoog |
1 / 2 |
I, II, III, IV |
5 |
200 |