Kindermishandeling en verwaarlozing over de levensloop; een introductie |
|
|
5 |
300 |
Vaders |
|
|
5 |
300 |
Het lerende brein |
1 |
I |
5 |
300 |
Inleiding in de grondslagen van de pedagogische wetenschappen |
1 |
I |
4 |
200 |
Inleiding in de pedagogische en onderwijswetenschappen 1A |
1 |
I |
4 |
200 |
Inleiding in de pedagogische en onderwijswetenschappen 1B |
1 |
I |
3 |
200 |
Kindermishandeling en verwaarlozing over de levensloop; een introductie |
1 |
I |
5 |
300 |
Leren en cognitie |
1 |
I |
5 |
200 |
Metrics and Knowledge Production |
1 |
I |
5 |
300 |
Neurobiologische achtergronden van opvoeding en ontwikkeling |
1 |
I |
6 |
300 |
Neurolinguistics |
1 |
I |
5 |
200 |
Psychometrics and SEM |
1 |
I |
6 |
500 |
Publishing and Communicating Research |
1 |
I |
5 |
300 |
Science as Culture: Introduction |
1 |
I |
5 |
300 |
Culture and Literature: Russian Culture and Everyday Life During the Crazy 1990s |
1 |
I, II |
10 |
500 |
High-dimensional data analysis |
1 |
I, II |
6 |
500 |
Inleiding Afrikaanse talen en taalkunde |
1 |
I, II |
5 |
100 |
Inleiding Russische letterkunde |
1 |
I, II |
5 |
100 |
Introduction Languages and Cultures of Africa |
1 |
I, II |
5 |
100 |
Language and Identity of Minorities in Siberia |
1 |
I, II |
10 |
500 |
Modern Media in SSEA |
1 |
I, II |
5 |
200 |
Old Egyptian |
1 |
I, II |
5 |
300 |
Oral Literature: Research in Living Traditions |
1 |
I, II |
5 |
300 |
Panoramic Overview: Language, Politics and Culture in the Middle East |
1 |
I, II |
5 |
100 |
Russische grammatica 1A |
1 |
I, II |
10 |
100 |
Russische taalverwerving 1A |
1 |
I, II |
5 |
100 |
Stilistiek |
1 |
I, II |
5 |
300 |
Swahili 1 |
1 |
I, II |
10 |
100 |
Swahili 3 |
1 |
I, II |
5 |
300 |
Writing Art |
1 |
I, II |
5 |
300 |
Interculturele aspecten van opvoeding, onderwijs en hulpverlening |
1 |
II |
5 |
300 |
Linear & generalized linear models and linear algebra |
1 |
II |
9 |
400 |
Statistical learning |
1 |
II |
6 |
500 |
Visualizing Science |
1 |
II |
5 |
300 |
Communication in Africa |
2 |
III |
5 |
200 |
Developmental and Educational Psychology |
2 |
III |
5 |
200 |
Diagnostiek en assessment in opvoeding, onderwijs en hulpverlening |
2 |
III |
5 |
300 |
Inleiding in de pedagogische en onderwijswetenschappen 2A |
2 |
III |
4 |
200 |
Ontwikkelen van krachtige leeromgevingen |
2 |
III |
5 |
300 |
Orthopedagogiek: theorieën en modellen |
2 |
III |
5 |
200 |
Professional Child Care |
2 |
III |
5 |
200 |
Zorg voor mensen met functiebeperkingen |
2 |
III |
5 |
300 |
Argumentation and persuasion |
2 |
III, IV |
5 |
200 |
Epistolary Approaches: Writing and (Artistic) Research |
2 |
III, IV |
3 |
200 |
Klassieke en moderne retorica |
2 |
III, IV |
5 |
200 |
Language, Music and Text-setting |
2 |
III, IV |
5 |
300 |
Music Cognition |
2 |
III, IV |
5 |
300 |
Russische grammatica 1B |
2 |
III, IV |
10 |
100 |
Russische taalverwerving 1B |
2 |
III, IV |
10 |
100 |
Sociolinguistics of Russia |
2 |
III, IV |
5 |
100 |
Standard and Language |
2 |
III, IV |
5 |
300 |
Study designs in the Life and Behavioral Sciences |
2 |
III, IV |
6 |
400 |
Swahili 2 |
2 |
III, IV |
10 |
200 |
Tekstontwerp en persuasieonderzoek |
2 |
III, IV |
5 |
400 |
Word and Meaning |
2 |
III, IV |
5 |
200 |
Adoptie en pleegzorg in pedagogisch perspectief |
2 |
IV |
5 |
300 |
African Literature: Novels, Conflict and Dialogue |
2 |
IV |
5 |
200 |
Inleiding in de pedagogische en onderwijswetenschappen 2B |
2 |
IV |
4 |
200 |
Jeugdzorg in beweging: organisatie, beleid en werking |
2 |
IV |
5 |
300 |
Juridische en Ethische aspecten |
2 |
IV |
5 |
200 |
Multivariate analysis and multidimensional data analysis |
2 |
IV |
6 |
500 |
Onderwijs in de 21e eeuw |
2 |
IV |
5 |
300 |
OpvoedingsvooPraktische pedagogiek: het vertalen van wetenschap naar praktijkrlichting, preventie en interventie: het vertalen van wetenschap naar pra |
2 |
IV |
5 |
300 |
Psycholinguistics |
2 |
IV |
5 |
200 |
Social, emotional, and behavioral functioning in schools |
2 |
IV |
5 |
300 |
Language acquisition 2 |
1 & 2 |
I, II, III |
5 |
200 |